„Lõuna-Eesti inimesed on Black Anguse Tartu poe hästi vastu võtnud – meil on tekkinud püsikliendid, kes väärtustavad kvaliteetset toorainet ja tulevad spetsiaalselt meie poodi liha ostma ka kaugemalt kui Tartu linnast,“ ütles kaupluse juhataja Paavo Villako.
„Kuna nägime, et tarbijate huvi on olemas ja ettevõtmisel potentsiaali, otsustasime teha teise kaupluse Põhja-Eestisse, Viimsisse. Aasta eest valminud Viimsi Keskusest leidsime sobivad ruumid ning praeguseks on rendileping allkirjastatud. Alustasime uute ruumide sisustamisega ning kahe kuu pärast avame külastajatele uksed.“
Black Angus toob põhiliselt Hollandi kaudu Eesti turule kvaliteetset jaheliha, sealhulgas mitmeid spetsiifilisi lihasorte, mida Eesti jaekaubanduses varem müüdud ei ole. Kaupluse sortimendis on näiteks Uruguai teraviljaveise liha, Paraguai rohumaaveise liha ning Uus-Meremaa talleliha – lihad, mida hinna ja kvaliteedi suhtes on otstarbekas kaugemalt sisse tuua, kuna nende tootmishind Euroopa maades on ebamõistlikult kõrge.
Black Anguse tootevalikus on esindatud kõik enamlevinud lihasordid – sea-, veise-, lamba-, küüliku- ja erinevad linnulihad. Lisaks erinevaid lihatooteid, näiteks Saksa tüüpi bratwurste ja vinnutatud sinke. Spetsiaalselt Black Anguse kaupluse jaoks töötas tippkokk Imre Kose välja mitmesugused kastmed ja marinaadid lihadele.
„Kaupluse sihtrühmana näeme eelkõige inimesi, kellele meeldib kodus valmistada tavapärasest põnevamaid roogasid. „Restoran sinu kodus“ võiks olla inspireerivaks mõtteks, miks Black Angust külastada,“ rääkis Paavo Villako. „Kindlasti on veel vaja teha tööd tarbijate teadlikkuse tõstmiseks. Paljud liha müüvad kaupmehed eksitavad tarbijaid toodete nimetustega, mis ei pruugi küll olla tahtlik tegevus, vaid tuleneda teadmatusest. Black Anguse kaupluse müüjad on eksperdid, kes oskavad klientidele selgitada lihasortide erinevusi ja anda nõu roogade valmistamiseks.“
Paavo Villako sõnul on kodus koos sõpradega kokkamine viimastel aastatel järjest populaarsemaks muutunud, restoranide tasemel kvaliteetset toorainet on aga kaubanduses seni nappinud. „Kliendid on hakanud mõistma, et tänu suurenevale valikule saavad nad kodus valmistada restoranidega maitselt ja kvaliteedilt võrdväärseid roogasid, kuid hinnavõit on mitmekordne.“